قابلیت نمایش تبلیغات در دستگاه های مختلف کاربران در فهرست بازاریابی مجدد گوگل آنالیتیکس

از ۱۵ می به بعد قابلیت بازاریابی مجدد از طریق دیوایس های مختلف کاربران، در لیست های موجود در گوگل آنالیتیکس امکان پذیر می شود

اعمال تغییراتی برای مستقل شدن از کوکی ها برای اولین بار در پاییز سال پیش مطرح شد.

در ماه سپتامبر سال پیش گوگل در Google Display Network اعلام کرد که “از این زمان به بعد از اطلاعات ثبت نام کاربران برای مورد هدف قرار دادن مجدد آنها، از طریق دیوایس های مختلف، استفاده خواهد نمود؛ و از پانزدهم می، در فهرست های مخاطبین ثبت شده در گوگل آنالیتیکس، از این اطلاعات استفاده خواهد شد.

گوگل از این پس هشدار زیر را در گوگل آنالیتیکس نمایش می دهد:

از ۱۵ می ۲۰۱۷ (May 15, 2017) به بعد تمامی رسانه های تبلیغاتی که از بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیکس استفاده می کنند، می توانند از قابلیت جدید “نمایش در دیوایس های مختلف” cross devise استفاده کنند. این به روز رسانی مهم که ممکن است با سیاست های محرمانه ی شما ارتباط داشته باشد، تنظیمات بازاریابی مجدد شما را تغییر می دهد.

به واسطه ی این تغییر، تبلیغ دهنده می تواند برای کاربری که از طریق یک دیوایس از وبسایت آنها بازدید و در آن ثبت نام نموده است، از طریق سایر دیوایس های او هم تبلیغات خود را به نمایش بگذارد. فیسبوک و پلتفرم های دیگر، مدتهاست که از این امکان استفاده می کنند، در حالی که گوگل پیش از این برای بازاریابی مجدد، تنها از کوکی و آی دی یا شناسه‌ی موبایل کاربران استفاده می کرد.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که تبلیغ دهندگان باید در مورد “محدودیت فرکانس” frequency capping (محدود کردن تعداد دفعاتی که یک تبلیغ در معرض دید یک کاربر در وبسایت قرار می گیرد) و همچنین “ارسال متوالی پیام ها” message sequence در کمپین های تبلیغاتی خود تجدید نظر نمایند.

تبلیغ دهندگان باید با در نظر داشتن میزان تأثیر این تغییر بر پروسه‌ی “گردآوری داده‌ها ” ( گردآوری و ارزیابی داده‌ها بر مبنای متغیری خاص، در یک ساختار سیستماتیک)، قیمت گذاری، مورد هدف قرار دادن دیواس‌های مختلف و ارسال پیام در کمپین‌های نمایشی گوگل خود، سیاست های محرمانه ی خود را مورد بازبینی قرار دهند.

منابع : marketingland.com

عنوان اول دیدگاه
  1. شهاب میگوید

    مثل همیشه عالی بود
    الان رو وبسایت های ایرانی هم این قابلیت هستش یا نه ؟

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل