با توجه به تجربیاتی که در زمینه فنی (طراحی سمت کاربر و بک اند) داشته ایم و همچنین تو حوزه دیجیتال مارکتینک و شاخه SEM به این نتیجه رسیدیم که این وبینار را برگزار کینم تا بتوانیم تجربیات مان را به خوبی بیان کنیم. 

ثبت نام کنید

 

لوگوی جدید پی پینگ همراه با رویکرد جدید این استارتاپ

میل به تغییر و میل به نو شدن، در تک‌تک ذرات جهان مشاهده می‌شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پی‌پینگ، از روز اول متعهد بوده‌ایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم. 

از کجا شروع کردیم؟

پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه‌ی سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تا کنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌است. در طول این مسیر همواره سعی داشته‌ایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و  برای بهتر شدن، تغییر کنیم. پی‌پینگ، در این مدت، تکامل یافت و سعی کرد نیازهای مالی انواع کسب‌وکارها را بهتر از پیش شناسایی کند و راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه دهد.

فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، بیش از هرچیزی، نیازمند اعتمادسازی میان مشتریان و ارائه‌دهنده‌ی خدمات است. ما در پی‌پینگ، تلاش کرده‌ایم، در کنار ارائه‌ی راهکارهای متنوع به منظور تسهیل فرآیند پرداخت کسب‌وکارها در بستری امن، احساس اعتماد و اطمینان را در مشتریان ایجاد کنیم. قرار گرفتن در چارچوب پرداخت‌یاری از سوی بانک مرکزی، مهر تاییدی است بر همه‌ی این تلاش‌ها؛ اما، پس از همه‌ی این تغییرات، دست از تلاش و حرکت به سمت جلو برنداشته‌ایم و هنوز هم رویاهای زیادی در سر داریم.

پس از بررسی‌های عمیق، آنالیز بازار و همچنین تحلیل رفتار و نظرات جمعی از مشتریان، از طریق برگزاری ساعت‌ها جلسه تمرکز (Focus Group)  و با نظر اعضای تیم، تصمیم گرفتیم، هویت بصری جدیدی برای پی‌پینگ خلق کنیم.

لوگوی جدید پی پینگالمان (Dot) که استعاری است از نقطه‌ی پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. پرداخت‌یار پی‌پینگ، متعهد است، پرسرعت‌تر، مدرن‌تر و ایمن‌تر از گذشته، تراکنش‌های مشتریان را به نقطه‌ی پایانی برساند.

امیدواریم، تغییر هویت بصری پی‌پینگ، نقطه‌ی عطفی برای تمام موفقیت‌های آتی باشد. این تغییر هویت، بخشی از استراتژی شرکت پی‌پینگ، برای تاکید بر توانایی‌ها، رشد مستمر و تعهد ما نسبت به مشتریانمان، برای ارائه‌ی خدمات مالی به کسب‌وکارهای آن‌هاست. معتقدیم، تغییر هویت بصری همگام با سایر تغییرات، به ما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانیم با مشتریان ارتباط بگیریم و حس اعتماد را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد کنیم.

در پایان، پرداخت‌یار پی‌پینگ، بر خود لازم می‌داند تا از همه‌ی مشتریان که در طی این مسیر همراه ما بوده‌اند و خواهند بود، تشکر و قدردانی کند.

2 دیدگاه ها
  1. Monex میگوید

    سلام، لوگوی جدیدیشون مبارک باشه و امیدوارم تو کارهای که میخوان بکنن موفق باشن

    1. مهدی نیکخو میگوید

      ممنون از لطفتون.

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + یک =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به تجربیاتی که در زمینه فنی (طراحی سمت کاربر و بک اند) داشته ایم و همچنین تو حوزه دیجیتال مارکتینک و شاخه SEM به این نتیجه رسیدیم که این وبینار را برگزار کینم تا بتوانیم تجربیات مان را به خوبی بیان کنیم. 

ثبت نام کنید

 

میل به تغییر و میل به نو شدن، در تک‌تک ذرات جهان مشاهده می‌شود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پی‌پینگ، از روز اول متعهد بوده‌ایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظه‌ای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم. 

از کجا شروع کردیم؟

پی‌پینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائه‌ی سرویس پرداخت فردبه‌فرد، شروع کرد. از آن روز تا کنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌است. در طول این مسیر همواره سعی داشته‌ایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و  برای بهتر شدن، تغییر کنیم. پی‌پینگ، در این مدت، تکامل یافت و سعی کرد نیازهای مالی انواع کسب‌وکارها را بهتر از پیش شناسایی کند و راهکاری جامع برای پرداخت آنلاین کسب‌وکارها ارائه دهد.

فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، بیش از هرچیزی، نیازمند اعتمادسازی میان مشتریان و ارائه‌دهنده‌ی خدمات است. ما در پی‌پینگ، تلاش کرده‌ایم، در کنار ارائه‌ی راهکارهای متنوع به منظور تسهیل فرآیند پرداخت کسب‌وکارها در بستری امن، احساس اعتماد و اطمینان را در مشتریان ایجاد کنیم. قرار گرفتن در چارچوب پرداخت‌یاری از سوی بانک مرکزی، مهر تاییدی است بر همه‌ی این تلاش‌ها؛ اما، پس از همه‌ی این تغییرات، دست از تلاش و حرکت به سمت جلو برنداشته‌ایم و هنوز هم رویاهای زیادی در سر داریم.

پس از بررسی‌های عمیق، آنالیز بازار و همچنین تحلیل رفتار و نظرات جمعی از مشتریان، از طریق برگزاری ساعت‌ها جلسه تمرکز (Focus Group)  و با نظر اعضای تیم، تصمیم گرفتیم، هویت بصری جدیدی برای پی‌پینگ خلق کنیم.

لوگوی جدید پی پینگالمان (Dot) که استعاری است از نقطه‌ی پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در لوگوی جدید PayPing است. پرداخت‌یار پی‌پینگ، متعهد است، پرسرعت‌تر، مدرن‌تر و ایمن‌تر از گذشته، تراکنش‌های مشتریان را به نقطه‌ی پایانی برساند.

امیدواریم، تغییر هویت بصری پی‌پینگ، نقطه‌ی عطفی برای تمام موفقیت‌های آتی باشد. این تغییر هویت، بخشی از استراتژی شرکت پی‌پینگ، برای تاکید بر توانایی‌ها، رشد مستمر و تعهد ما نسبت به مشتریانمان، برای ارائه‌ی خدمات مالی به کسب‌وکارهای آن‌هاست. معتقدیم، تغییر هویت بصری همگام با سایر تغییرات، به ما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانیم با مشتریان ارتباط بگیریم و حس اعتماد را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد کنیم.

در پایان، پرداخت‌یار پی‌پینگ، بر خود لازم می‌داند تا از همه‌ی مشتریان که در طی این مسیر همراه ما بوده‌اند و خواهند بود، تشکر و قدردانی کند.

2 دیدگاه ها
  1. Monex میگوید

    سلام، لوگوی جدیدیشون مبارک باشه و امیدوارم تو کارهای که میخوان بکنن موفق باشن

    1. مهدی نیکخو میگوید

      ممنون از لطفتون.

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − سه =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل