آیا تولبار الکسا در رتبه دهی سایت در الکسا موثر است؟

سلام و درودی دیگر امروز می‌خواهم به معرفی افزونه‌ی بسیار کاربردی رتبه الکسا بپردازم اول از هر موردی بهتر است یک بررسی در مورد الکسا و نوع رتبه‌دهی‌اش بررسی کنیم و در آخر لینک‌های دانلود برای شما دوستان قرار داده‌ام.

 

افزونه تولبار رتبه الکسا
افزونه تولبار الکسا

سایت الکسا یک سامانه دقیق و پیشرفته برای رتبه دهی وب‌سایت‌ها است تخصص آن در اندازه‌گیری رتبه وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها ازنظر ترافیک آن‌ها است. رتبه الکسا ، رتبه‌ای است که با محاسبه ترافیک ورودی یک وب‌سایت صورت می‌گیرد و ازآنجایی‌که معمولاً سایتی با ترافیک بالا به‌عنوان یک سایت محبوب محسوب می‌شود ، اغلب صاحبان وب‌سایت و وبلاگ‌ها به دنبال افزایش بازدید خود هستند. و اکثراً با استفاده از ابزار و روش‌های مختلف سعی در افزایش بازدید خود هستند. با نصب تولبار الکسا بدون اینکه به سایت الکسا مراجعه کنید و وقت و ترافیکتان به هدر برود می‌توانید مشخصات و رتبه یک وب‌سایت را ببینید. همچنین داشتن این تولبار بر روی مرورگرتان و بازدید از وب‌سایت موردنظرتان ، رتبه آن وب‌سایت را بیشتر بهبود پیدا می‌کند.

با تهیه اکانت پرمیوم سایت الکسا میتوانید به طیف وسیعی از ابزار‌های آنالیز وبسایت را در اختیار شما قرار میدهد( مانند نمایش دهنده بک‌لینک‌های سایت، نمایش دهنده لیست کاملی سایت‌های رقیب، آدرس سایت‌هایی که مشتریان پس از سایت شما به آنها اشاره کرده‌اند و…).

برای تهیه اکانت پرمیوم الکسا با قیمت بسیار مناسب اینجا کلیک کنید: تهیه اکانت الکسا با قیمت مناسب

ما همچنین لینک‌های دانلود افزونه ها برای دو مرورگر محبوب موزیلا و کروم را برای شما قرار دادیم میتوانید از پایین دانلود کنید.

دانلود افزونه نمایش رتبه‌دهی الکسا در مرورگرهای گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس

دانلود تولبار الکسا برای مرورگر گوگل کروم: کلیک کنیدفایرفاکس

فایرفاکسبرای دانلود تولبار الکسا برای مرورگر موزیلا فایرفاکس: کلیک کنید

منبع : مهرآموز

 

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + دو =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل