خرید اکانت ابزارهای سئو

 

بهینه سازی سئو

 

طراحی وب سایت

 

۵ روش جدید برای بهبود سئو محلی (local seo)در سال ۲۰۱۷

سئو محلی در ۲۰۱۷ (local seo)

آیا به تازگی با جستجوی محلی (local seo) آشنا شده اید؟ در شگفتید که در چه زمانی شروع کنید؟ Sherry Bonelli  پنج روش را معرفی می کند تا کمپین  LOCAL SEO  سئو محلی خودتان را شروع کنید.
اگر استراتژی های SEO را در هرزمانی دنبال کرده باشید، یک چیز کاملاً مشخص است: SEO همواره در حال تغییر است. وقتی که به  LOCAL SEO (سئو محلی) می رسیم، از همیشه مهم تر است که استراتژی های SEO داخل سایت و خارج سایت خود را برای مشتریانی که ممکن است تجارت محلی شما را جستجو کنند، بهینه کنید. رقابت محلی بسیار داغ شده است و اگر شما در رتبه بندی خودتان در کار خود بالاترین نباشید، مطمئن باشید که در بین رقیبانتان بهترین نخواهید بود.
در این جا پنج روش SEO محلی قابل اطمینان ارائه شده است که می توانید از آنها که امسال ارائه شده استفاده کنید تا به رتبه بالای کار شما در جستجوی محلی کمک شود.

سئو محلی یا Local SEO روند بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود جایگاه در نتایج محلی گوگل یا همان نتایج وابسته به محل جغرافیایی کاربران است. طبق گزارش خود گوگل بیش از یک سوم ورودی های سایت های از جستجو در سال ۲۰۱۴ محلی هستند، حال اگر شما از بیان مکان جغرافیایی تان در کلمه کلیدی استفاده کنید میتوانید این رقم را به ۵۰ درصد برسانید.

گوگل به تازگی توجه ویژه ای به جستجوی محلی و ارائه نزدیک ترین و بهترین نتایج به کاربران خود داشته است و این امر میتواند در آینده پررنگ تر و مهمتر نیز جلوه کند. اگر تجارت یا سایت شما محدوده جغرافیایی مشخصی را پوشش میدهد، باید به سئوی محلی (local seo) نیز توجه داشته باشید.

۱-عنوان و تگ توضیحات هنوز مهم هستند.

عنوان و تگ توضیحات، عناصر HTML هستند که با آن ها شما می توانید انعکاس محتویات صفحه وب خودتان را سفارشی سازی کنید. متن در تگ عنوان و توضیحات در نتایج جستجو نمایش داده می شود. به این متن به عنوان یک تبلیغ کوچک نگاه کنید که باید به دقت از مهارت خود استفاده کنید.

در سال گذشته، گوگل عرض حوزه نتایج جستجوی اصلی را تا ۶۰۰px افزایش داد. در پرتو این، طول عمومی قابل پذیرش برای تگ های عنوان تقریباً ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر و برای تگ توضیحات تقریبا ۱۶۰ تا ۲۰۰ کاراکتر می باشد. از این فضا بهره ببرید و خردمندانه استفاده کنید. و کاملاً مطمئن باشید که عنوان ها و توضیحات شما در نتایج جستجو قطع نمی شوند.
اگر که مطمئن نیستید که چگونه تگ های عنوان و توضیحات متای شما ممکن است دیده شوند یا اینکه چند کاراکتر می توانید در آن ها استفاده کنید، از شبیه ساز های SEOmofo و Yoast’s SEO Plugin برای WordPress استفاده کنید:

نوشتن عنوان ها و توضیحات در دنیای SEO یک هنر در نظر گرفته می شود. در دنیای رقابتی نتایج جستجو، اگر متن شما یگانه، جذاب و توصیفی نباشد، در نتیجه نرخ کلیک CTR شما کاهش خواهد یافت. به علاوه، یک کلمه یا کاراکتر اضافه می تواند متن شما برش دهد و سبب نمایش (…) شود. این موضوع ممکن است یک فاجعه واقعی نباشد اما غیر حرفه ای به نظر می آید، وقتی که این مشکل در وسط جمله باشد که عنوان یا توضیح شما را بی اثر می کند.
چه درسی باید بگیریم؟ این فضا گرانبها است و تمام کاراکتر ها شمارش می شوند و مهم هستند. در اینجا چند راهنمایی را می توانید ببینید:

⦁ هرگز فضا را روی نام صفحه تلف نکنید وقتی که اطلاعات کمک کننده ای به دست نمی آید.

⦁ اگر می خواهید به مشتریان محلی دست پیدا کنید، نام شهر محل تجارت خود و یا محدوده خرمت عرضه شده تان را ذکر کنید. (برای مثال، خدمت در راه شهر آیووا)
⦁ بر استفاده از کلید واژه تک هدفه تمرکز کنید و اگر می توانید با دقت آن کلید واژه را نزدیک به شروع تگ قرار دهید.
به یاد داشته باشید که اگر نتیجه جستجوی شما در بالا نمایش داده شود، شما فقط یک لحظه تا کلیک کردن اشخاص بر لینک خود فاصله دارید. بنابرین این فرصت را با کاراکتر هایی که در متقاعد کردن یک جستجو گر با ارزش برای شما مؤثر نیست، از بین نبرید.

۲- پوشه ها و استناد های آنلاین (سئو محلی)

 

بر اساس آماری که گوگل منتشر کرده است، تقریباً از هر پنج نفر، چهار نفر از موتوهای جستجو برای انجام جستجو های محلی استفاده می کنند. با این حال هنوز بسیاری از تجارت های کوچک حتی یک لیست بندی تجاری محلی آنلاین را طلب نکرده اند که این یک فرصت بزرگ از دست رفته است.
این موضوع مهم است که تجارت خود را به طور درست و سازگار در بالای پوشه های تجاری آنلاین مانند، Yelp، Merchant Circle، Citysearch  و … لیست کنید. همچنین شما به دنبال پوشه های تجاری محلی معتبر هستید تا تجارتتان لیست شود. وبسایت خبری محلی و اتاق بازرگانی خودتان را بررسی کنید و ببینید که آیا پوشه تجاری محلی دارند تا بتوانید در آن لیست شوید یا خیر.همچنین شما می توانید با کلید واژه هایی مانند “your city ]directory” ] پوشه ها و یا استناد های محلی دیگری را پیدا کنید.
موضوع دیگر قابل اهمیت این است که شما باید نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) تجارتتان را در جمع کننده های بزرگ داده های استنادی مانند( Infogroup، Neustar یا   Acxiom و  Factual) قرار دهید. همیشه اطمینان حاصل کنید که اگر ممکن است NAP شرکت شما با چندین پوشه و سایت استنادی سازگار است. اختلافاتی مانند غلط املائی، خلاصه کردن، عدم وجود شماره مناسب و شماره تلفن نادرست در زمانی که گوگل نتواند اطلاعات صحیح تجارت شما را تشخیص دهد، می تواند ویرانی به بار بیاورد. اگر گوگل مطمئن نباشد، اطلاعات نادرستی را نمایش می دهد و یا اینکه اصلاً تجارت شما را در نتایج جستجو نمایش نمی دهد.

۳- Google My Business (صفحه گوگل تجارت را بساز): درخواست و بهینه سازی (سئو محلی)

 


Google My Business) (GMB) به عنوان یک پوشه در نظر گرفته می شود اما چیزی فراتر از این هاست، بنابرین توجه خاص به خود را می طلبد. برای تجارت های محلی بسیار مهم است که صفحه -تجارت من را گوگل بساز یا همون( Google My business) و مکان های Bing برای تجارت را طلب کنید. این کار رایگان است و می تواند شما را به صورت باور نکردنی در معرض دید قرار دهد اگر شما به اندازه کافی برای نشان داده شدن در سه بسته محلی گوگل بهینه سازی کرده باشید:برای دریافت صفحه تجاری گوگول خود میتوانید این لینک را  google.com/business را مشاهده کنید. یک فرایند احراز هویت از طریق گوگل وجود دارد که در آن گوگل یک کارت پستال با یک پین به مکان فیزیکی تجارتتان می فرستد (جعبه های پستی مجاز نمی باشند). سپس شما به راحتی می توانید وارد حساب خود شده و آن پین را وارد کنید تا هویت شما احراز شود.
این فرایند احراز هویت ضروری است چون گوگل می خواهد مطمئن شود که تجارت شما قانونی است و شما واقعاً صاحب آن تجارت هستید. توجه کنید که بر اساس شرایط استفاده از خدمات گوگل، فقط صاحب یک تجارت می تواند صفحه GMB را طلب کند. اگر شما در حال کار کردن با یک آژانس بازاریابی دیجیتال در تلاش های SEO خود هستید، می توانید به آن ها اجازه مدیریت صفحه خودتان را اعطاء کنید. در این صورت شما در صورت خاتمه دادن کارتان با آژانس تحت کنترل خواهید بود.
گام بعدی لیست بندی GMB خودتان با یک توضیح استوار، دسته بندی، ساعت های کاری، انواع پرداخت های مورد پذیرش و … است. همچنین مطمئن شوید که لوگو و عکس های تجارتتان، محصولات و خدماتتان آپلود شده است. (معمولاً پیشنهاد می شود که شما حداقل سه عکس را آپلود کنید).
هر کدام را به طور کامل با بخش های مرتبطش پر کنید تا لیست بندی تان کامل شود. اگر که شما یک تجارت خدماتی دارید و مکانی برای ملاقات مشتریان ندارید، نگران نباشید. شما می توانید درهنگام تنظیم لیست بندی صفحه گوگل تجارتتان، مخفی کردن آدرس فیزیکی تان را تنخاب کنید.
همانگونه که در بالا اشاره شد، Bing هم یک صفحه مقایسه ای برای تجارت های محلی به نام Bing Places for Business دارد. فرایند بسیار شبیه GMB می باشد و شما حتماً باید تجارتتان را در پوشه محلی Bing نیز داشته باشید.

۴- بررسی های آنلاین اهمیت دارند

 

سرانجام تجارت ها شروع به فهمیدن اهمیت بررسی های آنلاین مشتریانشان می کنند. بر اسا یک بررسی که اخیراً انجام شده است، ۸۴ درصد مردم به بررسی های آنلاین مانند پیشنهادات شخصی اعتماد دارند و از هر ده مشتری، هفت نفر آن ها عقیده خود را در صورت درخواست شرکت تجاری باقی می گذارند.
چندین نرم افزار و ابزار بازاریابی مشهور برای ردیابی، مدیریت و تلاش فعالانه برای دریافت عقاید وجود دارد. برخی از آن ها عبارتند از:
Reputation Loop
Get Five Stars
Trust Pilot
Vendasta
به علاوه چند چارچوب رسانه اجتماعی مانند  Hootsuite و  Tiny Torch به شما اجازه نظارت کردن می دهد و هر زمان که به برند شما اشاره شود، به شما اعلام می کند. هر زمان که یک نظر از بازدید درباره تجارت شما گذاشته شد، چه مثبت بود و چه منفی، حتماً به آن جواب دهید. این امر به بقیه مردمی که نظرات را می خوانند نشان می دهد که شما، یعنی صاحب تجارت، به افکار مشتریانتان توجه می کنید.
دو مکانی که باید برای دریافت نظرات به آن توجه کنید صفحه فیسبوک و صفحه گوگل تجارتتان می باشد. این صفحات بزرگترین ها می باشند. بیشتر مردم برای فهمیدن نظر دوستان و خانواده شان در رابطه با یک تجارت، به شبکه های اجتماعی رجوع می کنند، بنابرین داشتن نظرات خوب دیگران در صفحه فیسبوک تان می تواند در جلب مشتریان آتی به شما کمک کند. داشتن نظرات مثبت در صفحه گوگل تجارتتان بسیار حیاتی می باشد چون این نظرات می تواند سبب نمایش بالاتر شما در گوگل در صورت جستجو برای تجارتتان شود.
همچنین گوگل اعلام کرده است که نظرات مثبت با کیفیت بالا از مشتریانتان باعث بهبود نمایش تجارتتان می شود که مطابق با این مفهوم است که نظرات اثر مهمی در رتبه بندی در بسته محلی دارد.

۵-استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته محلی

نشانه گذاری داده های ساخت یافته (که معمولاً به نشانه گذاری طرح یا سازمان نشانه گذاری طرح ارجاع داده می شود) می تواند به کد وبسایتتان اضافه شود تا اطلاعات بیشتری را از تجارتتان برای موتورهای جستجو فراهم کند، مانند محصولاتی که می فروشید، بررسی هایی که جمع آوری کرده اید، خدماتی که پیشنهاد می دهید و … .
فقط ۳/۳۱ درصد از سایت ها از این نشانه گذاری استفاده می کنند و بیشترشان فقط از اصول اولیه آن بهره می برند. شما می توانید تجارت محلی تان را برجسته کنید (و احتمالاً رتبه آن را نسبت به رقبایتان بالاتر بیاورید) اگر از نشانه گذاری داده های ساخت یافته در سایتتان در جای مناسب استفاده کنید.
گوگل به استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته علاقه مند است چون این امر به عنکبوت هایش کمک می کند تا بهتر بتواند محتویات سایتتان را تعیین کند. گوگل حتی یک ابزار آزمون داده های ساخت یافته را پیشنهاد کرده تا بتوانید از پیاده سازی مناسب نشانه گذاری تان مطمئن شوید.

اگر تفکر درباره کد زدن شما را ترسانده، شما می توانید از برجسته نگار داده های گوگل  (Data Highlighter )برای نشانه گذاری محتویات با موس تان استفاده کنید. (توجه کنید که باید سایتتان با کنسول جستجوی گوگل برای انجام این کار تنظیم شده باشد).
نصف این موضوع در زیر زمین است وقتی که به SEO محلی تبدیل می شود. پیاده سازی پنج روش جستجوی محلی بالا یک شروع قوی برای شما در رقابتتان است. همین امروز شروع کنید!

مرجع : مقاله 

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =