خرید اکانت ابزارهای سئو

 

بهینه سازی سئو

 

طراحی وب سایت

 

رسانه شخصی (Owned Media)

یعنی رسانه ای که متعلق به خود مجموعه شما است و هدف آن اطلاع رسانی درباره فعالیت ها و تحولات درون سازمانی و درون شرکتی است. رسانه شخصی مانند اتومبیل شخصی است که کارکرد انحصاری دارد، برعکس وسیله نقلیه عمومی که هرکسی می تواند با پرداخت پول از آن استفاده کند. رسانه های شخصی اطلاعات و محتوای سایرین را منتشر نمی کنند و برای انتشار اطلاعات دیگران هم پولی دریافت نمی کنند. این گروه از رسانه ها شامل کلیه رسانه هایی می شوند که شما به عنوان کاربر و مالک، بر محتوا و عملکرد آن کنترل مستقیم دارید. وب سایت و وبلاگ شرکت های شما، حتی سایت های شخصی  و همچنین ابزاری که هر یک از شرکت ها و موسسه ها در زمینه بازاریابی ایمیلی برای خود تدارک دیده اند، بخشی از رسانه «شخصی» به شمار می روند. صفحات شخصی افراد، برند ها و شرکت ها همگی به عنوان بخشی از رسانه های شخصی هستند که نمونه بارز و کارآمد این رسانه ها، صفحات شخصی و فن پیج های متعدد در فیسبوک یا گوگل پلاس و صفحات لینکدین هستند.

رسانه شخصی

تعریف رسانه شخصی را می توان حتی بسیار گسترده تر هم ارائه کرد. در یک تعریف بسیط، حتی خودروهای حمل بار شما ، لباس های کارمندان زنجیره تامین ، ویترین مغازه، دیوار خالی پشت دفتر کارتان و تک تک خشت و آجرهایی که نمای فروشگاه یا شرکت شما را تشکیل می دهد و حتی شخص خود شما می توانید به عنوان یک رسانه شخصی تلقی شوید. در تمام مدتی که مشتری در شرکت تان توقف کرده، به‌طور دائم و پیوسته با او در ارتباط هستید. در چنین شرایطی کنترل کانال‌های Owned Media که برای مثال شامل تلویزیون مدار بسته بالای سر شما هم هست در اختیار شماست و مسئولیت محتوای آنها برعهده شما قرار دارد. همانگونه که مخاطب نیز در این لحظه از آن شماست.

در واقع داشتن رسانه های شخصی یا مالکیتی از ضرورت های کسب و کار شماست. شما به کانال و رسانه ای که متعلق به خود شما باشد نیاز دارید تا بتواند منبع رسمی انتشار پیام های شما و همینطور مرجع مخاطبین برای مراجعه به آن برای دریافت اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما باشد.

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 12 =