فاز دوم اوکس تیم-درآمدزایی اینترنتی

 

فاز دوم اوکس تیم – درآمدزایی به سبک اینترنتی

بعد از گذشت چند ماه با اعضای تیم اوکس تیم به این نتیجه رسیدیم که سبک و روش مطلب گذاشتن را برای شما عزیزان تغییراتی بهش بدیم و با انرژی بیشتر و مطالب مفید تر با شما همراه بشیم و از کمک شما دوستان استفاده کنیم تا بتونیم به خیلی از چرا ها جواب بدیم. بعضی وقتا دونستن ساختار،خیلی مهم و باید خیلی دقیق و عمیق روی موضوعی تمرکز کنی و به عمق اون موضوع برسی تا درون اون بتونی جزو تاپ ترین ها باشی ، تاپ ترین هایی که به تعداد انگشتان دست نیستند توی تخصصی که ، نقطه هدف ات باشه. اما چرا خیلی وقتا نمیشه و ما حسرت دیروز رو میخوریم و امروزمون رو اتلاف میکنیم و از آینده میترسیم .

به قول دکتر روستا پدر بازریابی ایران؛سه واژه پنهان برای آینده “ای کاش”، “حیف”و “اگر” هستند. بسیاری اوقات با افسوس خیلی از موقعیت ها تو زمان خودش که از دست میدهیم و حسرت میخوریم.

امروز میخوایم علاوه بر این که مطالب و مقاله ها جدید در قالب موضوع کسب و کار های اینترنتی و مارکتینگ برای شما میذاریم موضوع دیگه ای هم هست که میخواهیم تحقیق کنیم روی آدما ها، شخصیت های مختلف ، شرکت ها و موضوعاتی که ما رو بیشتر سوق میده به سمت درآمدزایی اینترنتی.
پس این فاز جدید اوکس تیم در بستر آموزش هایی که طبق روال قبل بوده در زمینه مارکتینگ، سئو و بازاریابی دیجیتال دومین موردی که برای ما گسترده تر و تحقیقاتی تر است این است که تا بتونیم جواب خیلی از چرا ها رو بدونیم .این نکته رو هم بگم بستر تحقیقاتی ما فقط شامل ایران نمیشه در هر نقطه جهان که سبکی از درآمدزایی اینترنتی رو معرفی کرده و با اون به درآمدزایی رسیده. تحقیق میکنیم تا بتونیم بفهمیم و الگو بگیریم آنالیز کنیم و شبیه سازی کنیم که از چه ساختار هایی استفاده کرده اند نگاه شون به آینده چی بوده و چه تجربه ای نسبت به گذشته داشته اند و چقدر پیشرفت داشته اند و ما چقدر میتونیم از این اطلاعات استفاده کنیم.
به نظر من هر شخص میتونه بازاریاب باشه اصلا بذارید یه جوری دیگه تعریف کنیم انسان کیست؟ تازه پسند، تنوع طلب ، تحول گرا ، توسع جو، کمال یاب.

دکتر روستا میگه: بازاریاب باید به سه نکته توجه کند، “نیازمند”، “آزمند” و “آرزومند” بودن.
دلیل تنوع طلب بودن انسان چیست؟ چون شخصیت انسان آرزومند و آزمند است!

هر سیستمی هر ساختاری برای فروش محصول اش برای فروش محتوا اش برای رقابت توی بازار نیاز داره به بازریابی .
تا حالا به این فکر کردید بازریاب باشید به سبک خودتون ساختار و تبلیغ واسه شرکت باشه اما من یه بازریابی باشم که مستقل از شرکت فروش کنم و درصد بگرم شاید این جوری بگم بهتره به سبک اینترنتی درآمدزایی کنیم به سبک آفلاین بازریابی کنیم بدون این که از سختی حرف زدن با آدما حراس داشته باشیم از این مطمئن باشیم که برای محصولی داریم بازاریابی میکنیم که بهترین هست اما به کمک ما از رقیبا جلو میزنه و فروش نجومی اون تاثیر نجومی توی زندگی ما داره .لازم نیست توی خیلی از سیستم ها بدونیم ساختار بازریابی چیه یا یه حرفه ای کامل باشیم همین که بدونیم چی جوری میشه به سبک اینترنتی درآمدزایی کرد کافیه ما میشیم بهترین .

دکتر حمید رضا مهدیانی استاد دانشگاه، من خیلی حرفش رو دوست دارم… ایشون میگفت در دانشگاهای دنیا خیلی ها هستند دارند روی موضوعات مختلف کار میکنند. شاید بعضی وقتها هم روی هدف مشترک! اما این رقابت دانشگاهی خیلی وقتها علاوه بر توانایی و علم دانشجویان؛ محدود میشه به این که چه کسی این ایده رو داده؟و چه کسی توی این موضوع شده تاپ ترین و بهترین؟ و به عنوان یه رهبر یا لیدر موفق تو اون حوضه کار میکنه؟

با ایده هاتون با استراتژی هایی که امروز میخوایم براش وقت بذاریم و بشناسیم اش بهترین باشیم و به سبک اینترنتی درآمدزایی کنید نه فقط وقت تلف کنید نه فقط یه مصرف کننده باشید ازاین دنیای دیجیتال.
به این فکر کنیم که چطور بعضی شرکت ها میتوند لیدر یا رهبر باشند مثل دیجی کالا مثل اپلیکیشن های اسنپ یا تپ سی .
به این فکر کنیم چطور یه شخصی میتونه توی گروه های و سیستم بازریابی شبکه ای به درآمدزایی بالایی برسه و ما هنوزم به سبک یکنواختی زندگی کنیم و به درآمد های ماهانه و سبک کار یکنواخت قانع باشیم.
اگر میخواهیم در ایران در بازاریابی موفق باشیم نه به عقاید مردم فکر کنید نه به علایق مردم بلکه به ع سوم فکرکنید به عقد های جامعه فکر کنید . به عقده فرزند تون به عقده همسرتون به عقده مشتری تون. عقده بد نیست ما بد برداشت میکنیم عقده یعنی نیاز های سرکوب شده انسان.
کدام یک از ما هست که نیاز های سرکوب شده نداریم چرا میترسیم به ما بگند عقده ای . تقاضای پنهان یعنی توجه به نیازه های سرکوب شده و برآورده نشده.
پس هدف این که به روز ترین و بهترین و پردرآمدترین باشیم به سبک امروزی اما نیاز داریم یه سری ساختار ها رو یاد بگیریم و برای یه سری ساختار های که بودند جدید ترین ها رو آموزش بدیم تا توی کسب کارمون بهبود ایجاد کنیم. و هدف دوم این که ساختار های اولیه رو یاد بگیریم چه برای اونایی که کسب و کار اینترنتی دارند چه اونایی که اصلا ندارند.
هدف سوم تحقیق کنیم تا بتونیم الگو بگیریم و تست کنیم و گزاش کنیم تا بتونیم جواب خیلی از چرا ها روبدیم.

 

2 دیدگاه ها
  1. شهاب میگوید

    ایولا خیلی خوب بود 👌

    1. میلاد غیب دوست میگوید

      متشکرم از توجه شما .

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 4 =

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل