خرید اکانت ابزارهای سئو

 

بهینه سازی سئو

 

طراحی وب سایت

 

5 از 5 1 نظر

Paid Media (رسانه پولی)

3 دقیقه برای خواندن
0 1,291

رسانه پولی ، رسانه‌ای است که باید برای انتشار اخبار یا محتواها یا تبلیغاتمان، به آن پول پرداخت کنیم. درواقع رسانه‌های انتفاعی و رسانه‌های پولی دوروی یک سکه هستند. هدف وجودی این رسانه‌ها کسب درآمد است و رسانه‌های پولی به‌خودی‌خود یک کسب‌وکار هستند.

رسانه‌های پولی (یا رسانه‌های خریداری‌شده)، به مجموعه متنوعی از رسانه‌ها گفته می‌شود که برای دسترسی به آن‌ها و استفاده از مخاطبین انحصاری آن‌ها باید پول بپردازید. شما آن‌ها را در اختیار ندارید و مالک آن‌ها نیستید و به‌جز اینکه بابت آن پول بپردازید، نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. از نمونه‌های Paid Media می‌توان به تبلیغاتی اشاره کرد که باید بابت هر کلیک پول داد. همین‌طور آگهی‌های تلویزیون و رادیو، بنرهای تبلیغاتی، سرمقاله‌های پولی و رپورتاژ آگهی‌ها در روزنامه‌ها و سایت‌ها، پست‌ها و مطالب وبلاگی که اسپانسر دارند و غیره نیز در همین دسته قرار می‌گیرند.

رسانه پولی
Paid Media (رسانه پولی)

در چنین رسانه‌های پولی، به‌محض این‌که پرداخت پول متوقف ‌شود، موج مخاطب فروکش می‌کند ، صرف‌نظر از زمان‌های محدودی که به خاطر پرداخت پول در اختیار شما قرار می‌گیرد، کانال‌های Paid Media خارج از کنترل شما هستند. در این‌گونه رسانه‌ها تا زمانی که شما مبلغی را پرداخت نکنید فضایی به شما و معرفی سرویس‌هایتان حتی اگر از نوع فرهنگی و عام‌المنفعه باشد اختصاص داده نخواهد شد. و یا اینکه کنترل چندانی بر سایر محتوای این رسانه‌ها ندارید و ممکن است این رسانه برای رقیب شما هم درازای دریافت پول، تبلیغ کند و یا خبر به انتشار برساند.

 

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + نوزده =