خرید اکانت ابزارهای سئو

 

بهینه سازی سئو

 

طراحی وب سایت

 

5 از 5 1 نظر

باید ها و نباید هایی در مورد IGTV (تلویزیون اینستاگرام)

2 دقیقه برای خواندن
0 686

IGTV و باید ها و نباید هایی که باید در قرار دادن یک ویدیو در تلویزیون اینستاگرام رعایت کنیم

این مطلب در ادامه مقاله IGTV(تلویزیون اینستاگرام)و استفاده از آن در کسب و کار اینترنتی است.

کار هایی که نباید در IGTV انجام دهید:

  • اشتراک گزاری ویدیو های یوتیوب به شکل کپی وار و بدون خلاقیت.
  • تشویق به خارج شدن بینندگان و اعضای کانال IGTV به خارج از آن (سایت)!
  • درگیر شدن بیش از حد در کیفیت ویدیو یا استاندارد های یوتیوب یا برعکس، قرار دادن ویدیو بی کیفیت!
  • مشکلات تصویری مانند تکان های بیش از حد یا فیلمبرداری از فاصله بسیار دور.
  • ضبط ویدیو با صدای بسیار زیاد یا صداهای ناهنجار مانند صدای باد یا جیغ و فریاد.
  • قرار دادن ویدیو های افقی با حاشیه های زیاد که باعث خستگی چشمان کاربران IGTV میشوند.
  • قرار دادن تعداد بسیار زیادی ویدیو در یک زمان و با مضامین تکراری یا نزدیک به هم (اسپم).

کار هایی که باید در IGTV انجام دهید:

  • قرار دادن ویدیو های عمودی بدون حاشیه های سیاه موضوعی است که اخیراً اینستاگرام توجه زیادی به آن کرده است.
  •  سعی کنید ویدیویی طولانی و در عین حال جذاب تولید کنید و از تکرار مکررات پرهیز کنید.
  • ویدیو هایی قرار دهید که کاربران فقط در کانال IGTV شما بتوانند آن‌هارا بیابند و هربار برای دیدن آن‌ها به کانال شما مراجعه کنند!
  • با مخاطبانتان تعامل داشته باشید. از آن‌ها درمورد ویدیو هایتان و راه های جذاب‌تر شدن آن‌ها سوال بپرسید و به پیشنهاداتشان عمل کنید.
  • همیشه به‌روز باشید و از ترندهای روز جا نمانید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.
  • از یک قالب ثابت به همراه لوگو برای ویدیو های خود استفاده کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در برندسازی اینستاگرامی شما دارد.

اگر به فکر برندسازی در اینستاگرام هستید پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را از دست ندهید.

اینفوگرافی تلویزیون ایستاگرام | infographic for IGTV
اینفوگرافی باید ها و نباید های تلویزیون اینستاگرام (IGTV)

پاسخی دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =